ANUNȚ

 privind atribuirea directă a contractului de Servicii de proiectare – faza S.F + DTAC +PT + DDE, VERIFICARE TEHNICA DE CALITATE A PROIECTULUI, ASISTENTA TEHNICA SI DOCUMENTAȚIE TEHNICA AS – BUILD pentru obiectivul de investiții:

,,Construire și dotare sediu primărie, strada Muncii, orașul Dărmănești, județul Bacău”

 

In temeiul prevederilor art. 7, alin.(7) lit. (a), din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, UAT Orașul Dărmănești, cu sediul în Oraşul Dărmănesti, Str. Muncii, Nr. 16, Judeţul Bacău, cod poştal: 605300, telefon:+40  234.356.656, fax +400234.356.546, e-mail:primaria@orasuldarmanesti.ro. cod unic de înregistrare 4352921, cont nr RO45TREZ24A840303710101X deschis la Trezoreria Moinesti, Jud. Bacău reprezentată prin D-nul Constantin TOMA, funcţia PRIMAR, în calitate de autoritatea contractantă, achiziționează, Servicii de proiectare – faza S.F + DTAC +PT + DDE, VERIFICARE TEHNICA DE CALITATE A PROIECTULUI, ASISTENTA TEHNICA SI DOCUMENTAȚIE TEHNICA AS – BUILD, pentru obiectivul de investiții: ,,Construire și dotare sediu primărie, strada Muncii, orașul Dărmănești, județul Bacău”conform cerintelor  din caietul de sarcini.

Modalitatea de atribuire: achiziție directă.

Sursa de finanțare: Buget local

Tip anunț: cumpărări directe.

Tip contract:  servicii.

Denumirea achiziției: Servicii de proiectare – faza S.F + DTAC +PT + DDE, VERIFICARE TEHNICA DE CALITATE A PROIECTULUI, ASISTENTA TEHNICA SI DOCUMENTAȚIE TEHNICA AS – BUILD,  pentru obiectivul de investiții:  ,Construire și dotare sediu primărie, strada Muncii, orașul Dărmănești, județul Bacău”

 

        Cod CPV principal:

71322000-1 Servicii de proiectare tehnica pentru construcția de lucrări publice (Rev.2)

Coduri CPV secundare:

79314000-8 Studiu de fezabilitate (Rev.2)

71356200-0 Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)

Valoare estimată: 210.000,00 lei fara TVA.

 

Plata serviciilor

Plata serviciilor de proiectare – faza S.F + DTAC +PT + DDE VERIFICARE TEHNICA DE CALITATE A PROIECTULUI, ASISTENTA TEHNICA SI DOCUMENTAȚIE TEHNICA AS – BUILD, pentru obiectivul de investiții: ,,Construire și dotare sediu primărie, strada Muncii, orașul Dărmănești, județul Bacău”, se va face în maxim 30 zile de la emiterea facturii ca urmare a aprobării de către achizitor a serviciilor prestate, pe baza Procesului Verbal de recepție a serviciilor.

Prestatorul are obligatia de a transmite factura electronica prin sistemul national E-factura, conform preverilor Legii nr. 139/2022.

Condiții contract: în conformitate cu cerințele caietului de sarcini

  • Garantia de buna executie reprezinta 5 % din valoarea contractului.
  • Perioada de prestare a serviciilor este de maxim 60 de zile de la emiterea ordinului de incepere .
  • Este obligatorie înregistrarea ofertei în catalogul electronic de pe site-ul e-licitatie.ro. Pentru a putea depune oferta în catalogul electronic este nevoie ca ofertanții să fie înregistrați în SEAP. Ofertele se vor transmite în format electronic, semnate și ștampilate de reprezentantul legal, pe adresele de e-mail primaria@orasuldarmanesti.ro, achizitii@orasuldarmanesti.ro sau in format letric la sediul Autoritatii Contractante.  

În vederea achiziției din platforma SEAP, solicitam  ofertanților să genereze o poziție de catalog cu denumirea: Servicii de proiectare – faza S.F + DTAC +PT + DDE, VERIFICARE TEHNICA DE CALITATE A PROIECTULUI, ASISTENTA TEHNICA SI DOCUMENTAȚIE TEHNICA AS – BUILD, pentru obiectivul de investiții:  ,,Construire și dotare sediu primărie, strada Muncii, orașul Dărmănești, județul Bacău”,

Documentația în vederea ofertării, poate fi descărcată accesând site-ul: www.orasuldarmanesti.ro, Secțiunea – Informații publice – Achiziții publice sau de la sediul Autoritatii Contractante.

  1. Condiții de participare:

 

  • Orice operator economic, are dreptul de a solicita clarificări cu privire la Documentația de atribuire.
  • Autoritatea contractantă, are obligația de a răspunde oricărei solicitări de clarificare, într-o perioadă ce nu trebuie să depășească, de regulă, 2 zile de la primirea solicitării, dar numai în cazul solicitărilor primite cu cel puțin 3 zile, înainte de data limită pentru depunerea ofertelor.

 

Autoritatea contractantă va achiziționa serviciile din catalogul electronic de la operatorul economic care ofertează prețul cel mai scăzut, in urma evaluarii ofertelor. Pentru identificare, oferta de preț se va publica în catalogul electronic sub denumirea:

           Servicii de proiectare – faza S.F + DTAC +PT + DDE, VERIFICARE TEHNICA DE CALITATE A PROIECTULUI, ASISTENTA TEHNICA SI DOCUMENTAȚIE TEHNICA AS – BUILD, pentru obiectivul de investiții:  ,Construire și dotare sediu primărie, strada Muncii, orașul Dărmănești, județul Bacău”

Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a cere ofertantului să clarifice orice parte a ofertei sale în cazul în care consideră acest lucru necesar pentru evaluarea ofertei.

  1. Modalități de prezentare a ofertei:

 

  • Propunerea tehnică: va respecta în totalitate specificațiile tehnice minimale prevăzute în caietul de sarcini și va fi astfel întocmită încât să asigure posibilitatea verificării corespondenței propunerii tehnice cu cerințele specificate. Ofertanții trebuie să includă în oferta lor toate datele și informațiile specificate în caietul de sarcini, în forma cerută, dar și alte informații pe care aceștia le consideră necesare pentru clarificarea propunerii tehnice.

Oferta va cuprinde:

  1. Scrisoare de înaintare (Formular 1);
  2. Informații generale (Formular 2);
  3. Formular de oferta (Formularul 3)
  4. Declarație privind existența sau absența situațiilor de conflict de interese (Formular 4);
  5. Formular privind neîncadrarea in situațiile prevăzute la art. 164, art.165, art. 167 din legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice (Formular 5);
  6. Declaratia privind respectarea Caietului de sarcini (Formularul 6)
  7. Declaratia privind Beneficiarii reali (Formularul 7)
  8. Declaratia privind obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii precum si in domeniul mediului, social (Formularul 8)
  9. Declaratie de consimtamant privind prelucrarea datelor cu caracter personal (Formularul 9)
  10. Angajament ferm privind sustinerea tehnica a ofertantului (Formularul 10)
  11. Acord de asociere (Formularul 11)
  12. Acord de subcontractare (Formularul 12)
  13. Certificat constatator emis de ONRC, valabil la data depunerii, din care să reiasă faptul că ofertantul are autorizat codul CAEN aferent contractului;

 

  • Propunerea financiară: va conține prețul ofertei exprimat în Lei
  1. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut în LEI, fără TVA, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor solicitate.

Oferta stabilită ca fiind câștigătoare este acea ofertă admisibilă a cărei propunere tehnică corespunde cerințelor minime obligatorii, a cărei propunere financiară are prețul cel mai scăzut și care îndeplinește cerințele privind condițiile de participare.

In cazul în care valoarea ofertelor depuse depășește valoarea estimată a achiziției, ofertele vor fi respinse, iar achiziția va fi reluată.

Dacă două sau mai multe oferte se vor clasa pe primul loc având prețuri egale, atunci autoritatea contractantă are dreptul să solicite ofertanților o nouă propunere financiară, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a cărui nouă propunere financiară are prețul cel mai scăzut.

Durata de valabilitate a ofertelor va fi de minim 90 de zile.

Termen limită de primire a ofertelor: 05.05.2025, ora 12.00

Notă GDPR: Atât U.A.T. orasul  Darmanesti în calitate de autoritate contractantă, cât și operatorii economici care depun ofertă vor respecta dispozițiile legale care reglementează protecția datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul General privind protecția datelor cu caracter personal nr. 679/2016 aplicabil în Uniunea Europeană. Datele cu caracter personal solicitate de U.A.T. orasul Darmanesti prin prezenta și pe perioada evaluării ofertelor vor fi utilizate și prelucrate exclusiv în scopul atribuirii și derulării contractului/comenzii. Prin depunerea ofertelor, ofertanții recunosc dreptul autorității contractante de a prelucra datele cu caracter personal incluse în ofertă, în scopul sus menționat.