ANUNȚ
privind atribuirea contractului pentru SERVICII DE PROIECTARE FAZA PTH
pentru realizarea obiectivului de investitii ,,Înființare de noi capacitați de producere a energiei electrice din surse regenerabile pentru autoconsum in Orașul Dărmănești, județul Bacău”, finanțat din Fondul de modernizare in cadrul: Programul cheie 1: Surse regenerabile de energie si stocarea energiei Apel: Sprijinirea investițiilor in noi capacitați de producere a energiei electrice produsa din surse regenerabile pentru autoconsum pentru entități publice
In temeiul prevederilor art. 7, alin.(5), lit. A, din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, UAT Orașul Dărmănești, cu sediul în Orașul Dărmănești, Str. Muncii, Nr. 16, Județul Bacău, cod poştal: 605300, telefon:+40 234.356.656, fax +400234.356.546, e-mail: primaria@orasuldarmanesti.ro. cod unic de înregistrare 4352921, Jud. Bacău reprezentată prin D-nul Constantin TOMA, funcția PRIMAR, în calitate de autoritatea contractantă, achiziționează
SERVICII DE PROIECTARE FAZA PTH pentru realizarea obiectivului de investitii ,,Înființare de noi capacitați de producere a energiei electrice din surse regenerabile pentru autoconsum in Orașul Dărmănești, județul Bacău”, finanțat din Fondul de modernizare in cadrul: Programul cheie 1: Surse regenerabile de energie si stocarea energiei Apel: Sprijinirea investițiilor in noi capacitați de producere a energiei electrice produsa din surse regenerabile pentru autoconsum pentru entități publice conform cerințelor din caietul de sarcini.
Modalitatea de atribuire: achiziție directă.
Sursa de finanțare: Fondul de Modernizare si Bugetul local
Tip anunț: cumpărări directe.
Tip contract: servicii .
Denumirea achiziției: SERVICII DE PROIECTARE FAZA PTH pentru realizarea obiectivului de investitii ,,Înființare de noi capacitați de producere a energiei electrice din surse regenerabile pentru autoconsum in Orașul Dărmănești, județul Bacău”, finanțat din Fondul de modernizare in cadrul: Programul cheie 1: Surse regenerabile de energie si stocarea energiei Apel: Sprijinirea investițiilor in noi capacitați de producere a energiei electrice produsa din surse regenerabile pentru autoconsum pentru entități publice
COD CPV: 71323100-9 Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
Descrierea contractului: SERVICII DE PROIECTARE FAZA PTH pentru realizarea obiectivului de investitii ,,Înființare de noi capacitați de producere a energiei electrice din surse regenerabile pentru autoconsum in Orașul Dărmănești, județul Bacău”, finanțat din Fondul de modernizare in cadrul: Programul cheie 1: Surse regenerabile de energie si stocarea energiei Apel: Sprijinirea investițiilor in noi capacitați de producere a energiei electrice produsa din surse regenerabile pentru autoconsum pentru entități publice
Valoare estimată: 89.500,00 lei fara TVA , pentru prestarea urmatoarelor servicii:
- Documentatii pentru obtinerea avizelor
- Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (D.T.A.C.),
- Proiect tehnic + detalii de execuție (P.T.+D.E.)
- Verificarea de calitate a proiectului de catre verificatori tehnici autorizati MDRAP
- Asistență tehnică pe parcursul execuției lucrărilor
Plata serviciilor
Emiterea facturii se va face, conform sistemului național privind factura electronică RO e-Factura și factura electronică în România.
Factura și factura electronică în România.
Plata facturii se va face în termen de 30 zile, dupa aprobarea prin Hotarare de Consiliul Local a Documentatiei tehnico economice si a devizului general.
Condiții contract: în conformitate cu cerințele caietului de sarcini.
- Perioada maxima de realizare a obiectivului de investiții:
Termen de prestare servicii:
Termen de prestare:
– proiect pentru autorizarea executării lucrărilor (D.T.A.C.), inclusiv verificarea de catre verificatori tehnici autorizati MDRAP-maxim 20 zile calendaristice;
– proiect tehnic + detalii de execuție (P.T.+D.E.) , inclusiv verificarea de catre verificatori tehnici autorizati MDRAP-maxim 25 zile calendaristice de la data obtinerii autorizatiei de construire;
-asistență tehnică pe parcursul execuției lucrărilor-respectiv 31.12.2026.
Perioada de obtinere a avizelor si de emitere a autorizatiei de construire, precum si validarea in CTE a proiectului depus nu se vor lua in calcul la durata de realizare a serviciilor.
Garanția de buna execuție reprezintă 5% din valoarea contractului;
Este obligatorie înregistrarea ofertei în catalogul electronic de pe site-ul www.e-licitatie.ro.
În vederea achiziției din platforma SEAP, solicitam ofertanților să genereze o poziție de catalog cu denumirea: SERVICII DE PROIECTARE FAZA PTH pentru realizarea obiectivului de investitii ,,Înființare de noi capacitați de producere a energiei electrice din surse regenerabile pentru autoconsum in Orașul Dărmănești, județul Bacău”, finanțat din Fondul de modernizare in cadrul: Programul cheie 1: Surse regenerabile de energie si stocarea energiei Apel: Sprijinirea investițiilor in noi capacitați de producere a energiei electrice produsa din surse regenerabile pentru autoconsum pentru entități publice”.
Condiții de participare:
- Oferta financiară: se va transmite la următoarele adrese de e-mail: primaria@orasuldarmanesti.ro, achizitii@orasuldarmanesti.ro sau in format letric la sediul Autorității Contractante . Autoritatea contractantă va achiziționa lucrările din catalogul electronic de la operatorul economic care ofertează prețul cel mai scăzut. Pentru identificare, oferta de preț se va publica în catalogul electronic sub denumirea:
SERVICII DE PROIECTARE FAZA PTH pentru realizarea obiectivului de investitii ,,Înființare de noi capacitați de producere a energiei electrice din surse regenerabile pentru autoconsum in Orașul Dărmănești, județul Bacău”, finanțat din Fondul de modernizare in cadrul: Programul cheie 1: Surse regenerabile de energie si stocarea energiei Apel: Sprijinirea investițiilor in noi capacitați de producere a energiei electrice produsa din surse regenerabile pentru autoconsum pentru entități publice”.
Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a cere ofertantului să clarifice orice parte a ofertei sale în cazul în care consideră acest lucru necesar pentru evaluarea ofertei.
Modalități de prezentare a ofertei:
- Propunerea tehnică: va respecta în totalitate specificațiile tehnice minimale prevăzute în caietul de sarcini și va fi astfel întocmită încât să asigure posibilitatea verificării corespondenței propunerii tehnice cu cerințele specificate. Ofertanții trebuie să includă în oferta lor toate datele și informațiile specificate în caietul de sarcini, în forma cerută, dar și alte informații pe care aceștia le consideră necesare pentru clarificarea propunerii tehnice.
- Propunerea financiară: va conține prețul ofertei, exprimat în Lei.
Oferta va cuprinde Propunerea tehnică, Propunerea financiară si cerintele minime prevazute in caietul de sarcini:
- Scrisoare de înaintare (Formular 1);
- Informații generale (Formular 2);
- Formular de oferta (Formularul 3)
- Declarație privind existența sau absența situațiilor de conflict de interese (Formular 4);
- Formular privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 164, art.165, art. 167 din legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (Formular 5);
- f) Certificat constatator emis de ONRC, din care să reiasă faptul că ofertantul are autorizat codul CAEN aferent contractului;
- g) certificat fiscal lipsa datoriilor la bugetul consolidat al statului ( ANAF)
- h) Declaratie privind respectarea caietului de sarcini (Formularul nr. 6)
Propunerea tehnică – se va întocmi cu respectarea cerințelor caietului de sarcini;
NU se acceptă oferte parțiale;
NU se acceptă oferte întârziate
Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut în lei, fără TVA, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor solicitate.
Oferta stabilită ca fiind câștigătoare este acea ofertă admisibilă a cărei propunere tehnică corespunde cerințelor minime obligatorii, a cărei propunere financiară are prețul cel mai scăzut și care îndeplinește cerințele privind condițiile de participare.
In cazul în care valoarea ofertelor depuse depășește valoarea estimată a achiziției, ofertele vor fi respinse, iar achiziția va fi reluată.
Dacă două sau mai multe oferte se vor clasa pe primul loc având prețuri egale, atunci autoritatea contractantă are dreptul să solicite ofertanților o nouă propunere financiară, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a cărui nouă propunere financiară are prețul cel mai scăzut.
Termen limită de primire a ofertelor: 13.09.2024 ora 12:00
Prestatorul se obligă să supravegheze prestarea serviciilor, să asigure resursele umane, materialele, instalaţiile, echipamentele şi orice alte asemenea, fie de natură provizorie, fie definitivă cerute de şi pentru contract, în măsura în care necesitatea asigurării acestora este prevăzută în contract sau se poate deduce în mod rezonabil din contract.
Prestatorul are obligația de a asigura personalul adecvat (din punct de vedere al calificării educaționale și profesionale), cât și infrastructura/echipamentele necesare pentru efectuarea eficientă a tuturor activităților ce urmează a se desfășura în cadrul contractului.
Contractantul are obligația de a se asigura că toți experții trebuie să fie independenți și să nu se afle în nici un fel de situație de incompatibilitate cu responsabilitățile acordate lor și/sau cu activitățile pe care le vor desfășura în cadrul Contractului. În plus, pe toată durata de implementare a Contractului, Contractantul are obligația sa ia toate măsurile necesare pentru a preveni orice situație de natură să compromită realizarea cu imparțialitate și obiectivitate a activităților desfășurate pentru realizarea obiectivelor asociate Contractului.
Prestatorul trebuie să se asigure că personalul care își desfășoară activitatea în cadrul Contractului, dispune de sprijinul material și de infrastructura necesară pentru a permite acestuia să se concentreze asupra realizării activităților din cadrul Contractului.
Ofertantul declarat câștigător va posta, ulterior, în termen de cel mult 24 ore, după primirea comunicării privind rezultatul selecției ofertelor, în catalogul SEAP, oferta corespunzătoare prezentului anunț. Nu se acceptă modificări ulterioare ale propunerilor financiare depuse.
Perioada de valabilitate a ofertei: 90 de zile de la dată deschiderii ofertelor.
Notă GDPR: Atât U.A.T. orasul Darmanesti în calitate de autoritate contractantă, cât și operatorii economici care depun ofertă vor respecta dispozițiile legale care reglementează protecția datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul General privind protecția datelor cu caracter personal nr. 679/2016 aplicabil în Uniunea Europeană. Datele cu caracter personal solicitate de U.A.T. orasul Darmanesti prin prezenta și pe perioada evaluării ofertelor vor fi utilizate și prelucrate exclusiv în scopul atribuirii și derulării contractului/comenzii. Prin depunerea ofertelor, ofertanții recunosc dreptul autorității contractante de a prelucra datele cu caracter personal incluse în ofertă, în scopul sus menționat.