ANUNȚ

 privind atribuirea directă a contractului de Servicii pentru elaborarea    

STUDIULUI DE FEZABILITATE pentru realizarea obiectivului de investitii “Dezvoltarea mobilității urbane durabile în Orașul Dărmănești prin crearea sistemului de transport public în comun nepoluant

Modalitatea de atribuire: achiziție directă.

Sursa de finanțare: POR

Tip anunț: cumpărări directe.

Tip contract:  servicii.

Denumirea achiziției: Servicii pentru elaborarea STUDIULUI DE FEZABILITATE pentru realizarea  obiectivului de investitii “Dezvoltarea mobilității urbane durabile în Orașul Dărmănești prin crearea sistemului de transport public în comun nepoluant”

 CPV: 79314000-8 Studiu de fezabilitate (Rev.2)

Valoare estimată: 228.000,00 lei fara TVA.

Plata serviciilor pentru elaborarea STUDIU DE FEZABILITATE  pentru realizarea  obiectivului de investitii “Dezvoltarea mobilității urbane durabile în Orașul Dărmănești prin crearea sistemului de transport public în comun nepoluant”,  pentru obținerea finanțării se va face in doua transe egale dupa cum urmeaza:

  • Transa 1 – dupa depunerea cererii de finantare.
  • Transa 2 – dupa semnarea contractului de finantare.

Plata se va face în maxim 30 zile de la emiterea facturii ca urmare a aprobării de către achizitor a serviciilor prestate, pe baza Procesului Verbal de recepție a serviciilor.

Prestatorul are obligatia de a transmite factura electronica prin sistemul national E-factura, conform preverilor Legii nr. 139/2022.

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut în LEI, fără TVA, în condițiile îndeplinirii în totalitate a cerințelor solicitate.

Oferta stabilită ca fiind câștigătoare este acea ofertă admisibilă a cărei propunere tehnică corespunde cerințelor minime obligatorii, a cărei propunere financiară are prețul cel mai scăzut și care îndeplinește cerințele privind condițiile de participare.

Oferta va cuprinde:

  1. Scrisoare de înaintare (Formular 1);
  2. Informații generale (Formular 2);
  3. Formular de oferta (Formularul 3)
  4. Declarație privind existența sau absența situațiilor de conflict de interese (Formular 4);
  5. Formular privind neîncadrarea in situațiile prevăzute la art. 164, art.165, art. 167 din legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice (Formular 5);
  6. Declaratia privind respectarea Caietului de sarcini (Formularul 6)
  7. Declaratia privind Beneficiarii reali (Formularul 7)
  8. Declaratia privind obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii precum si in domeniul mediului, social (Formularul 8)
  9. Declaratie de consimtamant privind prlucrarea datelor cu caracter personal (Formularul 9)
  10. Certificat constatator emis de ONRC, valabil la data depunerii, din care să reiasă faptul că ofertantul are autorizat codul CAEN aferent contractului

Termen limită de primire a ofertelor: 21.02.2025, ora 12.00


FIȘIERE ATAȘATE